پس از تو : )

زندگی ما در دستان مهربان خدا :*

بسم الله الرحمن الرحیم
ماشاالله لا حول ولا قوة الا باالله :)
زندگی ام را مینویسم ، امید است مسیرمان با نگاه حضرت ِ مادر سلام الله علیها ، به سوی نور باشد . آمین .
نظرخواهی غیر فعال است . امانتدار باشید ^__^

83- همسفر تا بهشت

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۵۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم ./

دیشب ساعتای ده و نیم راه افتادیم با اتوبوس سمت ِ مشهد :) تو مسیر برف میبارید . حضرت ِ آقا قرص ماشین خورده بود خوابید . کتش رو هم دراورده بود گذاشته بود زیر سر من که بخوابم ... ماشین ِ خوبی بود خدا رو شکر ... یکمی بیدار بودم ، یکمی خواب ... خونده بودم تو صحیفه ی سجادیه که با هر قطره بارون انگار یه فرشته از اسمون میاد پایین ... دیدم برف میاد ، گفتم لابد فرشته بستنی یا آلاسکافرشته هم همراه این دونه های خوشگل برف میاد پایین ... گفتم نکنه این فرشته ها دلشون بخواد با کسی حرف بزنن (!) دو سه جمله باهاشون حرف زدم و دعا کردم و خوابم برد :) صبح امروز رسیدیم مشهد . رفتیم هتل الغدیر و پذیرش شدیم ، هتل خوبیه ... همون اول بهمون نفری یه چادر سفید دادن که برای مراسم همراهمون باشه ...

یکم استراحت کردیم و رفتیم بیرون ... هوا خیلی سرد بود ، رفتیم حرم ... یه نیم ساعتی حرم بودیم ... اولین زیارتنامه رو از طرف حضرت زهرا سلام الله علیها خوندم هدیه به امام حسین و امام زمان (عج) ... از حرم برگشتیم و رفتیم تو مسیر یه خورده تو بازار گشتیم و ساعتای یک هم رفتیم ناهار *__*

بعد از ناهار از خستگی خابیدیم تا ساعتای سه و نیم ... سه و نیم رفتیم جلسه ی توجیهی تا حوالی چهار و نیم عصر ...

فعلا بسه تا همینجا بقیه شو بعدا مینویسم :))